Trajanje treninga: 20 sati
Treneri: edukacijsko-rehabilitacijski stručnjaci i praktičari iz dječjih vrtića
 
Teme:
-       Rano otkrivanje djece s teškoćama
-       Kako pozitivno utjecati na socio-emocionalni razvoj djeteta s teškoćama?
-       Metode rada s djecom s motoričkim teškoćama - kako prilagoditi okolinu djetetu i koje aktivnosti provoditi u skupini?
-       Metode rada s djecom s intelektualnim teškoćama - kako prilagoditi okolinu djetetu i koje aktivnosti provoditi u skupini?
-       Metode rada s djecom s poremećajem iz autističnog spektra - prilagodba okoline i aktivnosti
-       Rad s djecom s poremećajem pažnje i hiperaktivnosti - kako prepoznati da se radi o ADHD-u, što je potrebno primijeniti u radu?
-       Stvaranje pozitivne klime za razvoj inkluzije
-       Suradnja s roditeljima djece s teškoćama
-       Inkluzivna radionica
 
Ključne kompetencije koje odgojitelji stječu po završetku treninga:
-      uvesti novitete u predškolske ustanove
-      stvoriti pozitivno ozračje za cijeli kolektiv i djecu s teškoćama
-      poticati dobre odnose među svim zaposlenicima, kao i pozitivan odnos prema djeci s teškoćama i njihovim roditeljima
-      primijeniti nove metode u radu s djecom s teškoćama
-      detektirati odstupanja u razvoju te uputiti djecu u program rane intervencije
 
Namjena treninga:
-       trening je namijenjen svim odgojiteljima predškolske djece i stručnim suradnicima predškolskih ustanova s ciljem razvoja inkluzije i poticanja rane intervencije kao najuspješnijeg pristupa u radu s djecom s teškoćama
 
Metode poučavanja:
-       predavanja, radionice, samostalni rad polaznika, prikazi iz prakse
-       trening se provodi kroz 3 modula
 
Broj polaznika:
-       do 25 polaznika u grupi
 
Po završteku treninga svi polaznici dobivaju certifikat Agencije za odgoj i obrazovanje i Centra znanja PROFECTUS.
 
Za sve informacije možete nam se obratiti na e-mail adresu razvoj.znanja@gmail.com ili mob. 099/24 01 004.