Trajanje programa: 60 sati
Treneri: edukacijsko-rehabilitacijski stručnjaci, odgojitelji, učitelji i nastavnici
Teme:
- Samopoštovanje i samosvijest u funkciji očuvanja vlastitog integriteta
- Komunikacija u profesionalnoj ulozi
- Razvoj kapaciteta za rješavanje konfliktnih situacija
- Uloga potreba u motivaciji i ponašanju učenika
- Roditelj - suradnik
- Savjetodavni rad
- Socio-emocionalni razvoj djeteta
- Metode i postupci u radu s učenicima s teškoćama
- Suradničke odgojno obrazovne ustanove
- Inkluzivno okruženje - modeli
Ključne kompetencije koje polaznici Programa stječu:
- prepoznati i razumijeti svoje potrebe te potrebe učenika s različitim teškoćama i tipičnog razvoja
- pronaći primjerene sadržaje i postupke u radu
- poticati pozitivan odnos kroz prihvaćanje različitosti
- stvarati inkluzivno okruženje za sve učenike
- poticati međuvršnjačku suradnju
- razumijeti roditelje djece s teškoćama i ostvariti suradnju
- kompetentno individualizirati program u skladu s učenikovim sposobnostima i interesima
- vrednovati i ocjenjivati postignuća učenika
- rješavati konflikte unutar razreda i kolektiva
- asertivnim ponašanjem graditi i održavati odnose unutar razreda i kolektiva
Namjena Programa:
- Program je namijenjen svim djelatnicima u odgojno obrazovnim ustanovama u formalnom i neformalnom sustavu
Metode poučavanja:
- predavanja, radionice, samostalni rad polaznika, prikazi iz prakse
- trening se izvodi u 8 modula
Broj polaznika:
Po završetku Programa svi polaznici dobivaju certifikate Agencije za odgoj i obrazovanje i Centra znanja PROFECTUS.
Za više informacija obratite nam se na e-mail adresu razvoj.znanja@gmail.com ili mob. 099/24 01 004.